23 Ekim 2007 Salı

devr-i daim

Kırdırmaya çalışıyolar bizi tam da birbirimize..ağlıyoruz haklı olarak..belki yarın aralarında kendim de olacağını bilerek..her tarafta bayraklar,cep telefonuna siyah giyelim mesajları,gruplar,ışık kapatıp açarak protestolar..hatırlasanıza ugur mumcu öldüğünde bağrmadık mı hepimiz..tencerelere vurmadık mı her gece 8 de balkonlarda..deprem den sonra aman tanrım demedik mi…yardım için seferber olmadık mı..gitmeyenimiz pek seyrek değil mi kocaeli sakarya gölcük e…aradan yıllar geçti..uğur mumcunun ardından nice adam gibi adam yitirmedik mi..depremden sonra önlemler aldık mı..7 değil istanbul merkezli 6lık bir deprem olsa neler olabileceğini tahmin etmek zor mu..önce ailelerine evlat onbinlerce evlat kaybetmedik mi geçmişte…ve son vakit yine düzinelercesini..biz böyleyiz..olduğu zaman kınıyor,protesto ediyor,tepki gösteriyoruz en bi ekstrem cinsinden,üzerinden 3 gün geçince unutuveriyoruz…hadi 3 değil 30 gün olsun sizin için.yıkılan binaların mütehahitleri binalar yapmaya devam ediyor,iki üç tane akıllı uslu kalmış zaten sapır supur indiriliyor ( illa öldürülmesine gerek yok,pasifize edliyor ),ve gencecik cocuklar vatanperverlik perdesi altında kurban ediliyor..yanlış anlaşılmasın,6 ay eğitim aldığım,yan yana uyuduğum, sırtımı yasladığım adamın yanında kurşuna koşarak gitmez miyim..elbette giderim..ama birileri bundan istifade ediyor…yanlarına kalıyor..sonra çığlıklar..vahşice..biraz durgunluk,bu arada atı alan üsküdar ı geçer..ve devr-i daim devam eder.Nefret ediyorum bu kokuşmuşluktan..buna bizleri alet edenlerden.
Tüm kalbimle evlatlarını kaybeden ailelere sabır diliyorum.

Hiç yorum yok:

 
Site Meter