2 Kasım 2007 Cuma

güle güle pembe panter...

SHP dönemlerini zaten hayal meyal hatırlıyorum, o zamanki politik görüşüm ise incecik en bi içten gülen amcanın etrafındakiler iyi diğerleri beş para etmez adamlardan ibaretti ki bu da takdir edersiniz ki ailenin empozesi.Neyse benim hayatım o vakit he-man,voltran,thundercats ve pembe panterden öteye gitmezdi ve ben de onu pembe panterle çok özdeşleştirmiştim.:)Zamanla öğrendim ki bu amca Atatürk ‘ün sağ kolunun akrabası ve çok da okumuş bir adammış.E benim de yaşım ilerledikçe,az çok aklım bi takim seylere ermeye basladiktan sonra ,bu degerli kişinin neden politika gibi bir çöplükte yeraldigini muhakeme etmeye çalıştım.Zor değil,bu kadar akıl fikir sahibi bir insanın bu denli kendini yalanın fink attığı arenaya atarak memlekete hizmet etmek istemesi-hem de hayatında ötesine ihtiyaci olmadigi asikar olsa dahi- ancak ve tam olarak sözlük anlamıyla "vatan sevgisiyle" aciklanabilir kanimca…Simdi tekrar okudukca ona dair anektodları,basarılarla dolu hayatını,fol yok yumurta yokken siyasete girisini ve sessizce gidisini..tüm kalbimle takdir ediyorum.Nur içinde yat Erdal İnönü…

Hiç yorum yok:

 
Site Meter