22 Kasım 2007 Perşembe

tu dir was schweppt !!


Artık dayanamıycam, reklama girse de umrumda diil,takdire şayanlığından gözlerimi kamaştıran bu nesne için duygularımı saklamadan dilime ne geliyorsa ifade edicem.Fazla tasarımdan,design dan teknik olarak anlamam öte yandan kötü bir damak tadım yoktur.Çocukluktan beri tonik içmeyi de severim ayıptır söylemesi.neden mi bunları anlattım peşinen,çünkü geçenlerde bana bunu sevdirenin anlı şanlı "schweppes" in ta kendisi olduğunu ve hayatımdaki vazgeçemilmezlerden birini teşkil ettiğini farkettim.Tonik artık sade gitmiyor doğru belki de yaşla orantılı artık yanında biraz votka istiyor,ama ya o mandalina aroması,peki ya elma...buz gibi minicik şişesinden onu hafifi yudumlarla içmek...sonra karşına koyup sadece izlemek..şisesinin tasarımıyla,içindekiyle ne muhteşem bi yaratık bune güzel bir yaratıcılık bu..akşam o aslanlı aligatörlü reklamını görünce bi daha istemek... hastasınım schweppes!!

P.S.:okurun dikkatine:Schweppes de çalıştığım falan yok,tadına sadakatım den gayri herhangi bir organik bağım da yok.sadece concept ine,tadına,pazarlama şekline hayranım...budur:)

2 yorum:

minikstar dedi ki...

ama gece gece bunu okuyan mi schweppes ister!! nerde he nerdeee yazar beeey!

yako dedi ki...

bakkallarda,marketlerde:)

 
Site Meter