10 Ağustos 2007 Cuma

sevgili günlük

Sevgili günlük,
bizim imparator iyice sapıttı, "ülkenin etrafına
duvar örünn!" diye tutturdu. Yok artık ebenin... Bu adam ya
ülke sınırlarını bilmiyor ya da bizimle kafa buluyor.
Mimar Wung-zu, IV 200
-------------------------------------
Sevgili günlük,
içimden bir ses Ay'a gidilecek, Roma bölünecek falan
diyor.
Hatta ikiz Kuleler yıkılacak da diyor da, ben bu "ikiz
Kuleler" nedir onu gikaramadim, haydi hayirlisi...
Nostradamus, 1550
-------------------------------------
Sevgili günlük,
Senden baska derdimi anlatabileceğim kimse yok! Alt
tarafı bir elma ya! Bir elma kadar değerim yokmuş iyi mi...
Adem
-------------------------------------
Sevgili günlük,
Kraliçe'nin sponsorlugunda aylarca okyanuslarda dolandım,
bula bula Hindistan'i buldum.
şansimi... Ben simdi Kraliçe'ye ne dicem ya? Dalga geçmez mi
benimle, "Kristof Efendi Hindistan'i mı buldun, tebrik
ederim!" diye?
Kristof Kolomb, 1492
-------------------------------------
Sevgili günlük,
Herkes, herşey altüst oldu, güvenebileceğim dostlarımdan
sadece Brutus kaldi.
Julius Sezar, IV 40
-------------------------------------
Sevgili günlük,
Bir yemin ettim ki dönemem.
Hippokrat IV 400
-------------------------------------
Sevgili günlük,
Aramizda kalsın ama, bizim stajer
Monica var ya, taş gibi şerefsizim!
şeytan diyor ki, at sunu
Oval Ofis'e, kim nereden duyacak ki!
Bill, 2000
-------------------------------------

Sevgili günlük,
Bu Rus hatun var ya, beni yiyip
bitirdi. Ulan bir gece takilsam diyorum suna,
duyan olur mu acep?
Baltaci, 1711

Hiç yorum yok:

 
Site Meter