16 Temmuz 2007 Pazartesi

1,2,3,4...




Haftabaşı itibariyle bir iki maruzatımı ve izlenimimi dile getirmek istiyorum:
1.Bilgecim Dogum gunun tekrar kutlu mutlu olsun,organizasyon gayet başarılıydı bence,ilham vericiydi,her ne kadar polisler geldiğinde 2 litre birama rağmen ben ve camelius u çağırıp şunlarla konuşun desende:) o da eğlenceliydi...hoş 50 kişiden muhtemelen 10 kişi tanıyordum ama 1-0 olsun bizim olsun..ayrıca devamı gelsin:)
2.kendi çöplüğümde söyledim burda da altını çizerek söyleyim pazartesiden nefret ediyorum! ( ahanda çizdim )
3. Ben bu işin böyle olduğunu dün öğrendim,yav bu mimar dediğin zatlar paraya para demiyorlar ( babam nişanlılıkla kaırışık ev tadilatı masraflarından bahis geçirdi ordan biliyorum ) yani layık mıdır değil midir bilemem..hoş bu memlekette kimler neler kazanıyor.Maşallah diyorum.Ayrıca sözüm meclisten dışarı,alınmayınız:) ( kaldı ki benim hayatımda mimardan bol bişi yok )
4.Kendimce iyi bir animasyon izleyicisi olarak hem nacizane teknik hem de konusal mana da çocuklugumun efsanesi değişen robotların filminden gayet de hoşlanmadım.Ha elbette arşivdeki yerini alacaktır ama hele bir camelius giydirsin ben de eksik kalan yerlerini tamamlıcam az bi kısa vakitte.

reklamlar esnasında geçen bir diyalog:
y: sıkı gerilim ,ha?
c: standart gerilim abi,gençler teker teker ölüyo..
y:hıı
c:yani..

2 yorum:

bilge dedi ki...

Bende doğumgünüme teşrif eden edemeyen herkese çok teşekkür ederim, bencede süperdi, polis geldiğinde sizi yanıma çağırmam gerektiğini düşününce 100 kişinin arasından sizi seçmek zor olmadı, çok sağolun...öperim.

bilge dedi ki...

ayrıca evet yaşasın mimarlık, karnımız tok sırtımız pek olsun..sizlerinde:)

 
Site Meter