17 Temmuz 2007 Salı

Tiny Evolution .. Deneme ..

Uzak ama yakın,yazılı ama görüntüsüz arkadaştan bir alıntı deneme yazısı..

Günlerden Pazar, yine kasvetli bir gün nedense hiç sevmiyorum bu pazarları, yalnızlığım her defasında daha ağır geliyor bana. Biraz çıkıp hava alıyım diyorum her Pazar olduğu gibi. Yürürken yolda pencerenin önünde içeri girmeye çalışan cins bir kedi minik camı tırmalıyor. Diyorum o da benim gibi yalnız alıp götürsem mi eve sonra sahibi görüp içeri alıyor. Yine yoluma devam ediyorum. Yaşlı bir adam çekiyor dikkatimi gözlerinde yılların yorgunluğu, elleri titrek. Banka oturup onu izliyorum saatlerce yere düşen ekmek kırıntılarını toplayıp kenara koyuyor üstüne basmasınlar diye. Saatlerce posta kutusuna bakıyor ve sonunda cebinden çıkardığı mektubu koyuyor içine ve arkasına bakmadan koşup gidiyor. Merak ediyorum ama bir yandan da ayıp olur diye bakmak istemiyorum. Yine evimin
Yolunu tutuyorum. Geldiğimde bitkin bir şekilde kanepeye uzanıyorum. Birden sıçrayarak kalkıyorum rüyamda o adam bana gel bana yardım et diyor. Umursamadan tekrar yatıp uyuyorum. Her zamanki gibi 1 haftanın daha sonuna geliyorum. Ve yine o lanet olası Pazar ve ben sokaklarda evet yine o adam yine gözlerinde aynı yorgunluk elleri titrek. Mektubunu aynı posta kutusuna bırakıyor ve arkasına bakmadan koşup gidiyor. Bu sefer dayanamayıp gidiyorum. Posta kutusunu açıyorum bir sürü mektup hiç okunmamış. Heyecanla açıyorum bakıyorum hepsine tek tek. Bu adam yalnız bir aşık diyorum kendi kendime ne güzel şeyler yazmış ama hiç okunmamış merak ediyorum ve posta kutusunda yazılı olan numaraya çıkıyorum. Kapı aralık bomboş yıkık dökük yıllardır el sürülmemiş bir ev.her tarafta kurumuş güller gözlerim doluyor dizlerimin üzerine çöküyorum bunlar benim benim sana aldığım güllerim diye haykırıyorum. Bir resim çekiyor dikkatimi koşarak bakıyorum iki genç sarmaş dolaş nasılda gülüyor gözleri nasıl sevgi dolu bakıyorlar birbirlerine. Aynaya bakıyorum gözlerimde yılların yorgunluğu ellerim titrek o benim ben o yaşlı adam benim diyorum. Akmaktan yorulmuş gözyaşlarımla ilk teninin tenime deydiği ilk elini tuttuğum odamıza gidiyorum yine ilk zamanki heyecan kalbim yerinden çıkacakmış gibi. Kendime bile itraf edemediklerimi ediyorum bu gece yanına geliyorum. Uzanıyorum sarılıp uyuduğumuz sevişmekten sırılsıklam olduğumuz yatağımıza gözlerimi kapatıyorum hiç açmamak üzere…

1 yorum:

yako dedi ki...

"Akmaktan yorulmuş gözyaşlarımla ilk teninin tenime deydiği ilk elini tuttuğum odamıza gidiyorum yine ilk zamanki heyecan kalbim yerinden çıkacakmış gibi"
ve de şarkıda dediği gibi,bin bıçak sırtımda,Biniyle de adaşsın Herbiri hayran sana..

 
Site Meter