29 Haziran 2007 Cuma

rüyaymış peehhh!! seçimmiş peeehhh!!




Kendi adıma konusuyorum arkadas,rüya kavramının ve yaşanmasının yasaklanmasını öneriyorum.Hayaller olmadan insan yaşayamazmış.Deneyen oldu mu?Nedir abicim adam gibi bir uyku uyuyamayacak mıyım ya,hayır hayal dediğin iyi güzel de ortası yok ki ya iyi ya kötü,yani riske değer mi?neden kabus göreyim de uyanayım.Uyuyamayayım.Gönül isterki buna bir çözüm bulsun bilim adamları.


Bitmedi,bir başka maruzatım daha var:Bu rüya kabus mevzuatından yeterince sıtkım sıyrılması yetmezmiş gibi hani kendime çok yararım dokunuyor ya devlet baba beni seçim sandığında görevli yapmış.İnsaf be birader pazar sabahı 7'de.Ya şu dünya da bugun beni sabah 7 de şurda ya da burda edecek tek bir mevzuat var ölüm kalım olmadığı sürece ,o da memlekete şaklaban seçmek ve bizzat bunda görevli olmak asla değil.Buyrun efendim 22 temmuz sabahı hiç kahvaltı etmeyin şair nedim de 1216 olmasi lazim sandık no nun,yanıbasinda sabah 8den itibaren hafif bir cilingir...rezervasyon yaptırmayı ihmal etmeyin.herkesi beklerim..



Hiç yorum yok:

 
Site Meter