9 Haziran 2007 Cumartesi

sevgili yeni blog

merhabalar efendim,
ben şimdi buraya ne yazacam ki, heyecanlandım, neyse şu anda aklıma pek yazacak birşey gelmiyor... bu aralar blog camiası benden kurtuldu da denebilir aslında bu duruma... ehehe
deli gibi anime izleyen birisi olarak size anime tavsiyesinde bulunabilirim aslında sevgili okuyucular, hayao miyazaki amcamızın şahane filmleri dışında satoshi kon'dan 2006 yapımı istanbul film festivalinde de gösterilen paprika eğlencelidir.

"DC-Mini adlı psikoterapi tedavisinde de kullanılan araç, insanların rüyalarını izleyerek bilinçaltını keşfetmektedir. Hükümet tarafından tedavi izni çıkmadan bir protatip çalınmıştır. Uyku halinde kişilerin bilinçaltına ulaşabilen DC-Mini'nin kötüye kullanıldığı takdirde harap edici sonuçlar ortaya çıkakabileceğinden korkan rüya dedektifi PAPRİKA çalınan DC-Mini'yi bulmak için rüyalar içinde araştırmalara başlar."

ayrıca şöyle bir sitede de çok güzel anime wallpaperlar var, ilgişenenler bakabilir cici anime karakterleriyle desktopunu mutlu edebilir...

ps: diğer Satoshi Kon filmleri ise; Millennium Actress ve Perfect Blue'dur.

1 yorum:

anonim dedi ki...

yeni blogunuz hayirli ugurlu olsun efendim. hemen ekliyorum linkinizi ve basliyorum takibe.. bol yazili günler dilerim hepinize.. (mimi hanim cok yazar kendi bloguna bakalim burada kac haftada bir yazacak?)

 
Site Meter